Darmowa dostawa już od 159 PLN

Najczęściej zadawane pytania

1. Jaki jest czas dostawy?

Dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie zostało przekazane do wysyłki w ciągu 24-48 godzin.

Czas dostawy wynosi od 1 – 3 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.

Data dostawy to czas fizycznego transportu paczki przez firmę kurierską (czas przewozu) oraz okres przygotowania przesyłki.

Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów.
 

2. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Przykładamy wszelkich starań, aby zakupy dokonywane w naszym sklepie internetowym były przyjemne i wygodne. Akceptujemy następujące metody płatności:

  • Przelewy 24
  • BLIK
  • Przelew tradycyjny
  • Płatność przy odbiorze

Płatności on-line realizowane są za pośrednictwem operatora Przelewy24.

Płatność u kuriera przy odbiorze oznacza, że za zamówioną wysyłkę płacimy w momencie jej odbioru.

Płatność przelewem tradycyjnym – po złożeniu zamówienia i wybraniu metody „Przelew tradycyjny” prosimy o wpłatę na poniższe konto naszej firmy:

X-trade Szymon Klepinowski
Aleja Gryfa 14/1
73-110 Stargard
BANK PKO: 70 1020 4867 0000 1102 0179 1011
Tytuł przelewu : nr zamówienia

 

3.W jaki sposób mogę znaleźć więcej informacji o produktach? 

Aby otrzymać informacje, które nie zawiera opis produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta:

e-mail: kontakt@seewell.pl lub pod numerem telefonu +48 781073993

 

4. Jaki jest czas na zwrot towaru?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami na zwrot towaru klient ma 14 dni od daty otrzymania produktu/produktów.
Jeśli produkt wysłany do Państwa ma zepsute zapięcie, lub zepsuło się w trakcie użytkowania, proszę POINFORMUJ NAS O TYM, postaramy się w jak najszybszym czasie wysłać zapięcie dodatkowe, co zmniejszy koszty odesłania produktu.

 

5. Czy mogę otrzymać rabat na zakupy?

Tak, w naszym sklepie każdy klient, który zapisze się do NEWSLETTERA otrzyma 10% na pierwsze zakupy. Ponadto regularnie pojawiają się promocje i rabaty w naszych mediach społecznościowych.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO i OBSERWUJ NAS:

Facebook: SEEWELL Biżuteria
Instagram: @seewell.pl

 

6. Czy mogę zamówić biżuterię „zapakowaną na prezent”?

Tak. Każdy produkt w naszym sklepie posiada opcję „Zapakuj na prezent.” Wystarczy zaznaczyć tę opcję przy składaniu zamówienia. Usługa zapakowania na prezent w pudełko kosztuje dodatkowo 4,99zł.

PROSIMY PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA POINFORMOWAĆ BY NIE DOŁĄCZAĆ PARAGONU!

 

7. Czy mogę zamówić u was biżuterię z grawerem?

Niestety, na chwilę obecną biżuteria z grawerem jest w naszym sklepie SEEWELL Biżuteria niedostępna.