KONTAKT Email: kontakt@seewell.pl         -10% na CAŁĄ KOLEKCJĘ!  WPISZ KOD: S10     ZAMÓW JUŻ DZIŚ           PAKUJEMY NA PREZENT!

Zwroty i reklamacje

BEZPIECZNE ZAKUPY
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni

 

ZWROTY

Klient zgodnie z obowiązującym prawem, w sytuacji zawarcia umowy na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres: kontakt@seewell.pl, bądź też przesyłką zwrotną wraz z produktem.

Jeśli produkt wysłany do Państwa ma zepsute zapięcie, lub zepsuło się w trakcie użytkowania, proszę POINFORMUJ NAS O TYM, postaramy się w jak najszybszym czasie wysłać zapięcie dodatkowe, co zmniejszy koszty odesłania produktu.

1. Wypełnij formularz zwrotu

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, wyślij go pocztą elektroniczna na adres kontakt@seewell.pl lub dołącz go do przesyłki zwrotnej wraz z produktem.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

– Imię i nazwisko,
– Adres zamieszkania,
– Adres e-mail i numer telefonu,
– Numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze

 

2. Odeślij produkt na nasz adres

Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura) na adres:

Seewell Biżuteria
ul Pogodna 11/6U
73-110 Stargard

3. Skontaktuj się z nami

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:

kontakt@seewell.pl

Koszt odesłania produktu ponosi kupujący. Zwrot pieniędzy jest realizowany za pomocą przelewu bankowego na numer konta klienta podanego w formularzu zwrotu.

 

 

REKLAMACJE

Jeśli chcesz zgłosić reklamację na otrzymany produkt, wypełnij formularz reklamacji lub skontaktuj się z nami drogą mailową na adreskontakt@seewell.pl. Nasz Dział Zwrotów i Reklamacji jak najszybciej skontaktuje się z Tobą, by pomóc rozwiązać problem. Aby złożyć reklamację, wypełnij poniższe kroki:

Jeśli produkt wysłany do Państwa ma zepsute zapięcie, lub zepsuło się w trakcie użytkowania, proszę POINFORMUJ NAS O TYM, postaramy się w jak najszybszym czasie wysłać zapięcie dodatkowe, co zmniejszy koszty odesłania produktu.

1. Wypełnij formularz reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, wyślij go pocztą elektroniczna na adres kontakt@seewell.pl lub dołącz go do przesyłki zwrotnej wraz z produktem.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

– Imię i nazwisko,
– Adres zamieszkania,
– Adres e-mail i numer telefonu,
– Numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze

Formularz reklamacji Seewell

2. Odeślij produkt na nasz adres

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura) na adres:

Seewell Biżuteria
ul Pogodna 11/6U
73-110 Stargard

3. Skontaktuj się z nami

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:

kontakt@seewell.pl , bądź nr. tel: +48 703 501 591

Koszt odesłania produktu ponosi kupujący. Zwrot pieniędzy jest realizowany za pomocą przelewu bankowego na numer konta klienta podanego w formularzu zwrotu.